Isnin, 5 Mac 2012

JUST BE YOURSELF


heheh..tetiba ja aku rasa nk menulis balik..huhuhu..
ntah nper aku suka dengar lagu neyh...
nk cerita pown xtaw..
tpi aku dapt input dari lagu neyh..
jadi motivasi diri juga la kiranya..

dalam ni..
lirik yg aku PALING suka adalah
"MENJADI DIRIKU DENGAN SEGALA KEKURANGAN"
"MENJADI DIRIKU ATAS SEGALA KELEBIHANKU"

skunk neyh byk aku aku tgk org nk sgt ubah diri sebb nk kan sesorang..
aku bukan nk kondem sapa2..
tpi mmg seriusly aku rasa mcm 1 kebodohan klu bt perubahan sebb org..
klu perubahan kearah kebaikan tuh aku xkesah..
tpi sygnya ubah kebaikan sebab manusia yg xkn kekal didunia neyh..
kan bgus betul kan niat tuh dlu..niat kerana ALLAH..
INSYAALLAH..apa yg kita k bt tuh lebih berkat..
naknya berubah untuk yg mmg kompom2 dah halal untuk kita..
pergh..lagi meletop2..(KATENYERRRRRRRR..HIHI)
besar barakahnyer taw..=)

tuh cerita ubah kearah kebaikan..
nie ada jgk yg transform jdi jahat pown ada..
yg neyh lagi aku heran..
dah elok2 jdi baik.
sopan...
lemah lembut..
tiba2 teringin nk bt perangai xsenonoh..
hurm..
apa nk jdi..
dah besaq..xkan xtaw pk mna elok n mana xelok..
mls nk kata apa dah..
masing2 dah besaq pandai pk sendiri..
xkn ada sapa2 nk bt kita jdi teman klu perangai mcm TUTTTTTTTTTTTTTT..
pandai2 la pk..

bg aku..klu org tuh syg kita..
betul2 ikhlas terima kita,
dia tuh mesti sedia terima kekurangan kita..
n function dia wujud tuh tuk lengkapkan kekurangan kita..
hurm..itu yg sebenarnya..
xkn ada yg sempurna kat dunia neyh..
setiap yg kurang pasti ada pelengkapnya..
bru larh hidup warna warni..
klu semuanya sempurna bosan jugak..
xder aper yg nk d perbetul...

konklusinya..JUST BE YOURSELF...WE'RE ONLY A HUMAN BEING..JUST ENJOY YOURSELF..UNTIL WE MEET THE RIGHT PERSON THAT WERE CREATED TO BE OUR SOULMATE..

P/S: peace no war...just be yourself..=)


Tiada ulasan: